הסיפור של MATTER-Z


השם MATTER-Z מיצג את ערכי המותג ואת השינוי שהוא מעוניין לקדם:   
את המילה MATTER ניתן לתרגם גם לחומר וגם לעצם העניין, למה שחשוב.
האות Z מייצגת Zero Waste - אפס פסולת.

המוצרים פותחו על בסיס ידע וניסיון מקצועי של שנים בעולמות הקוסמטיקה וחומרי הגלם, על מנת להציע אלטרנטיבה טובה והגיונית יותר לדרך בה אנחנו צורכים אותם.

בעולם של כמעט 8 מיליארד איש, המחיר הסביבתי של צרכנות מופרזת ושימוש יום יומי באריזות שאינן מתכלות הוא בלתי נתפס.
אם נפתח את העיניים, אפילו קצת, נגלה שלא רק שהגזמנו אלא שאנו מתנהגים בחוסר אחריות.

רוב הפתרונות כיום מתיחסים לאריזות "מתמחזרות" (בשעה שבפועל רוב אריזות אינן מתמחזרות ולתהליך המיחזור עצמו יש עלויות מאוד גבוהות של זיהום פחמני) במקום להתייחס לעצם העניין - הפחתת הכמויות ויצירת שוק חדש של מוצרים שמעודד ותומך בצרכנות ברת קיימא.
 
מותר לנו להנות מהשפע, מותר לנו לקשט ולבטא את עצמינו. 
עם זאת אנחנו יכולים לצרוך חכם יותר, לגלות אחריות ולהבין מה אנחנו קונים, ממה זה עשוי והאם זה באמת חשוב לנו.


  


 
הסיפור שלי
המותג נולד בעקבות האהבה לים, ראיית הנזק שתרבות הצריכה שלנו גורמת לו וההחלטה לקחת חלק פעיל במציאה וקידום של פתרונות לבעיה.

שמי מאיה רוסו, אני גרה ליד הים כבר 12 שנה, ביולוגית בהכשרתי ופורמולטורית עם הרבה ניסיון בתעשיית הקוסמטיקה וחומרי הגלם.

הרבה שנים, העבודה הייתה מרכז החיים שלי ודי הגדירה אותי.  
עם הזמן וככל שגדלה הקרבה הפיזית שלי לים, הים הפך להיות יותר ויותר חשוב עבורי וכל היתר... פחות.

אני אוהבת את תעשית הקוסמטיקה, היא נותנת שמחה, הנאה והקלה לאנשים, היא גם מאפשרת מרחב יצירה נהדר לעוסקים בה, אבל המחיר שהיא גובה מהסביבה הוא גבוה מידי.

התחלתי לפעול לפני כשנה וחצי לאחר שראיתי בצורה מאוד ברורה תמונה בראש של "חדר אמבטיה חדש" שישנה את חוקי המשחק שיהיה הרבה יותר טוב גם לסביבה וגם לצרכנים. הבנתי גם שיש לי את כל הכלים בשביל לבנות אותו. 

מאז אני עוסקת במחקר ופיתוח של מוצרים ופתרונות שיקדמו את השינוי הבלתי נמנע שכולנו - הצרכנים והיצרנים צריכים לעבור יחד בשביל העתיד.

והיי... רק התחלנו :)
x

#{title}

#{text}

#{price}